Μια απεργία των τελωνειακών ήταν αρκετή για να αδειάσουν οι δρόμοι της Αθήνας, αφού ο φόβος του άδειου ρεζερβουάρ έκανε πολλούς να αφήσουν το Ι.Χ. τους παρκαρισμένο. Στον ΟΑΣΑ εκτιμούν πως υπήρξε μεν αύξηση στον αριθμό εκείνων που προτίμησαν τις αστικές συγκοινωνίες, ελλείψει ωστόσο ηλεκτρονικών συστημάτων καταγραφής επιφυλάσσονται να μιλήσουν με αριθμούς.
Σαφέστερη είναι η εικόνα που έχει η Telenavis, εταιρεία που αναπτύσσει υπηρεσίες για την online προβολή της κίνησης στους δρόμους της Αθήνας σε πραγματικό χρόνο. Σύμφωνα με ενδεικτικά στοιχεία της εταιρείας, χθες το πρωί στο διάστημα από τις 8.00 ώς και τις 10.00 τα αυτοκίνητα στη λεωφ. Κηφισίας ανέπτυσσαν 18% μεγαλύτερη ταχύτητα σε σχέση με την Τετάρτη. Αντίστοιχα στη Μεσογείων καταγράφτηκε αύξηση της ταχύτητας των οχημάτων κατά 16%.
Εντυπωσιακότερη είναι η διαφορά σε σχέση με το πρωί της Τρίτης. Αντί οι δρόμοι να εμφανίζουν τη γνωστή εικόνα της ακινησίας, θύμιζαν πρωινό Κυριακής, αφού τα αυτοκίνητα ανέπτυσσαν χθες 59% μεγαλύτερη ταχύτητα στη Μεσογείων και κατά 36% στην Κηφισίας. Με εξαίρεση μεμονωμένες περιπτώσεις μποτιλιαρίσματος που προκλήθηκαν είτε λόγω έργων είτε λόγω ατυχημάτων, η χθεσινή ημέρα δεν παρουσίασε τα προβλήματα που γνωρίζουν πάρα πολύ καλά όσοι κινούνται τις καθημερινές στους δρόμους του λεκανοπεδίου.
Βέβαια, το κατά πόσο θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση εξαρτάται αποκλειστικά από την πορεία των κινητοποιήσεων των τελωνειακών.
Βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών στην Αθήνα εμφανίζεται κατά κανόνα κατά τις απεργίες των ιδιοκτητών ταξί, μιας και η κίνηση των 14.000 ταξί της πόλης εκτιμάται ότι ισοδυναμεί με την κυκλοφορία δεκαπλάσιου αριθμού Ι.Χ. αυτοκινήτων.
Τον περασμένο Μάιο κατά την απεργία των ιδιοκτητών βυτιοφόρων δεν είχαν παρουσιαστεί στον ίδιο βαθμό αντίστοιχες διακυμάνσεις στην κυκλοφορία, αφού μέρος του ανεφοδιασμού των πρατηρίων είχαν καλύψει τότε τα ιδιόκτητα οχήματα των εταιρειών πετρελαιοειδών. Φαίνεται πως τελικά το κυκλοφοριακό δεν λύνεται από τους ειδικούς στις μεταφορές αλλά από τους... τελωνειακούς.
Εντυπωσιακότερη είναι η διαφορά σε σχέση με το πρωί της Τρίτης. Αντί οι δρόμοι να εμφανίζουν τη γνωστή εικόνα της ακινησίας, θύμιζαν πρωινό Κυριακής, αφού τα αυτοκίνητα ανέπτυσσαν χθες 59% μεγαλύτερη ταχύτητα στη Μεσογείων και κατά 36% στην Κηφισίας. Με εξαίρεση μεμονωμένες περιπτώσεις μποτιλιαρίσματος που προκλήθηκαν είτε λόγω έργων είτε λόγω ατυχημάτων, η χθεσινή ημέρα δεν παρουσίασε τα προβλήματα που γνωρίζουν πάρα πολύ καλά όσοι κινούνται τις καθημερινές στους δρόμους του λεκανοπεδίου.
Βέβαια, το κατά πόσο θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση εξαρτάται αποκλειστικά από την πορεία των κινητοποιήσεων των τελωνειακών.
Βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών στην Αθήνα εμφανίζεται κατά κανόνα κατά τις απεργίες των ιδιοκτητών ταξί, μιας και η κίνηση των 14.000 ταξί της πόλης εκτιμάται ότι ισοδυναμεί με την κυκλοφορία δεκαπλάσιου αριθμού Ι.Χ. αυτοκινήτων.
Τον περασμένο Μάιο κατά την απεργία των ιδιοκτητών βυτιοφόρων δεν είχαν παρουσιαστεί στον ίδιο βαθμό αντίστοιχες διακυμάνσεις στην κυκλοφορία, αφού μέρος του ανεφοδιασμού των πρατηρίων είχαν καλύψει τότε τα ιδιόκτητα οχήματα των εταιρειών πετρελαιοειδών. Φαίνεται πως τελικά το κυκλοφοριακό δεν λύνεται από τους ειδικούς στις μεταφορές αλλά από τους... τελωνειακούς.
ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 26/09/2008
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου