Σεπτεμβρίου 24, 2008

Έτσι ληστεύουν τον κοσμάκη οι ελεγχτές των αστικών λεωφορείων

Πηγή: http://troktiko.blogspot.com/2008/09/bl ... _3589.html

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

"Θα ηθελα να καταγγειλω ολους εκεινους που δουλευουν ως ελεγκτες στα λεωφορεια! Χθες που ηταν η μεγαλη συναυλια στο Καλλιμαρμαρο πηρα το λεωφορειο για να παω να συναντησω τους φιλους μου! Το λεωφορειο ηταν ασφικτικα γεματο και ειχα την ατυχια να μπω μαζι με τον ελεγκτη! Κρατουσα λοιπον το εισιτηριο στα χερια μου(το τονιζω αυτο) και πηγα να το χτυπησω στα μηχανηματα! Αλλα ως γνωστον τα μηχανηματα κλειδωνονται οταν μπαινει ελεγκτης και εξαιτιας του κοσμου που ειχε δεν προλαβα να φτασω εγκαιρως στο μηχανημα (θα μου πειτε ετσι κι αλλιως ηταν κλειστο)! Ερχεται λοιπον ο ελεγκτης και μου ζηταει εισιτηριο. Του... δειχνω το εισιτηριο που δεν ειχα προλαβει να το επικυρωσω και με κατεβαζει κατω(μαζι μου κατεβασε ο δευτερος ελεγκτης και μια φοιτητρια που απλα δεν ειχε ανανεωσει το πασο της η κοπελα!) λεγοντας μου να πληρωσω 48 ευρω (δηλαδη σχεδον το 60πλασιο του αντιτιμου οι κλεφτες)!

Του ειπα οτι δεν προκειται να του δωσω δραχμη γιατι με ειδε που μπηκα μαζι του και αναγκαστικα δεν προλαβα να χτυπησω το εισιτηριο εφοσον εκλεισαν τα μηχανηματα μολις μπηκα! Χωρις λογο τοτε αρχισε να μου φωναζει κ να μου λεει με πολυ τσαμπουκα να σταματησω να εχω αυτο το υφακι κ ενω εγω προσπαθουσα να του εξηγησω οτι δεν ειναι λογικο να μου ζηταει να εχω επικυρωσει το εισιτηριο μου λεει "κοπελα μου σε ξερω κι απο χθες κ μου μιλας ετσι?"! Ε τοτε τα πηρα κι εγω και του λεω οτι ουτε αυτος με ξερει για να μου πουλαει τσαμπουκα! Τελος παντων για να μην κουραζω τον εβρισα με εβρισε μου αρπαζει την ταυτοτητα κ δε μ την εδινε αν δεν πηγαινα μαζι του στο τμημα κ οταν λεω! οτι εγω μαζι σου στο τμημα δεν παω που να χτυπιεσαι φορτωσε ασχημα κ μου ειπε οτι θα παμε στα δικαστηρια!

Εκεινη τη στιγμη επικοινωνησα με τους γονεις μου κ εκει που μιλουσα γυρναει και μ δινει την ταυτοτητα κ μου λεει φυγε! Κ του λεω "ολη αυτη η ιστορια για να μου πεις τελικα φυγε?" Και γυρισε κ μου ειπε την κορυφαια φραση " Να μην μιλας ετσι κοριτσι μου να ευχαριστεις που ειμαι καλος ανθρωπος και σε αφησα!" !!!! Δηλαδη αν ειναι δυνατον! Ηθελε να του πω ευχαριστω που δε με σεβαστηκε επειδη ειμαι μικροτερη,που με εβριζε στη μεση του δρομου, που με απειλησε κ που με καθυστερησε και χωρις λογο απο τη συναυλια! Ευχαριστω πολυ καλε μου ελεγκτη! Σ ευχαριστω που επιβεβαιωνεις για ακομα μια φορα οτι σ αυτη τη χωρα ακομα κι οι ελεγκτες ασκουν εξουσια και για να παρουν τα λεφτα του απλου κασμου ειναι ικανοι να σε πεισουν οτι εκανες παρανομια κ πρεπει να πληρωσεις! Δε ντρεπομαστε ρε!
Ευτυχως ηταν και η φοιτητρια εκει και τους εβριζε!Το πιο αστειο ειναι οτι Τη δευτερα ηταν η δωρεαν μετακινηση με τα μεσα μαζικης μεταφορας! Και μια μερα μετα βγηκαν οι ελεγκτες και αρπαζαν τα λεφτα που χαθηκαν τη Δευτερα! Μια καλη πραξη νομιζαμε πως εγινε με την ημερα χωρις αυτοκινητο και εκεινοι την αμεσως επομενη μερα μας αδειασαν τις τσεπες ζητωντας 48 ευρω για ενα εισιτηριο των 80 λεπτων!Μας ειπαν εμμεσως αντε χαρηκατε μια μερα τζαμπα τωρα πληρωστε!

ΕΛΕΟΣ! Παντως η συναυλια ηταν υπεροχη και εγιναν πολλα σχολια απο τους καλλιτεχνες για την απαγορευση της ζωντανης μεταδοσης και για τα χαλια της χωρας μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: