από τη σημερινή "Ελευθεροτυπία"
ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΠΑΤΡΩΝ ΣΦΑΓΕΙΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 120ό ΩΣ ΤΟ 129ο ΧΛΜ.
ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΠΑΤΡΩΝ ΣΦΑΓΕΙΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 120ό ΩΣ ΤΟ 129ο ΧΛΜ.
«Η Κορίνθου-Πατρών είναι από τους πιο επικίνδυνους δρόμους στην Ευρώπη, παρ' όλα αυτά ζητούν από τους οδηγούς να πληρώνουν διόδια. Είναι απαράδεκτο», επισημαίνει ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΝ Νίκος Τσούκαλης, που μαζί με τον Μιχάλη Παπαγιαννάκη είχαν καταθέσει στα τέλη Ιουλίου ερώτηση προς τα συναρμόδια υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ, Εσωτερικών και Μεταφορών. Αποκάλυπταν, μεταξύ άλλων, ότι οκτώ από τις 13 περιφέρειες της χώρας μας περιλαμβάνονται στον κατάλογο των 20 πιο επικίνδυνων της Ευρώπης, με βάση τον δείκτη οδικής ασφάλειας και αριθμού τροχαίων.
Απάντηση ήρθε μόνον από τον υφυπουργό Εσωτερικών Π. Χηνοφώτη, που παρουσιάζει στοιχεία από την πλευρά της Τροχαίας. Αναφέρει ότι το πιο δύσκολο κομμάτι, ώς το 145ο χλμ., αστυνομεύεται σε 24ωρη βάση. Περιγράφει τα μέτρα που αποφασίστηκαν πρόσφατα, όπως η συγκρότηση Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων και η συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ενώ επισημαίνει εύστοχα ότι «μία από τις αιτίες που επηρεάζουν τα τροχαία ατυχήματα είναι και η κατάσταση του οδοστρώματος του οδικού δικτύου, καθώς και η σήμανση, οριζόντια και κατακόρυφη». Χαρακτηρίζει, πάντως, θετικά τα αποτελέσματα του στρατηγικού σχεδίου βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που εφαρμόστηκε την περίοδο 2001-2005, αφού συνοδεύτηκε από μείωση των τροχαίων και των παθόντων και εκφράζει τη βεβαιότητα πως με το νέο σχέδιο που αφορά την περίοδο 2006-2010 η χώρα μας θα επιτύχει τον κοινοτικό στόχο για μείωση των συμβάντων κατά 50%, σε σχέση με τους νεκρούς του 2000, που θεωρείται έτος βάσης. «Περιμένουμε μείωση των τροχαίων κατά το τρέχον έτος σε ολόκληρη τη χώρα και φυσικά στην εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών», καταλήγει ο κ. Χηνοφώτης, αλλά τα στοιχεία του πρώτου οκταμήνου από την Τροχαία δείχνουν ότι η χώρα μας δύσκολα θα καλύψει τους στόχους για 1.000 νεκρούς το 2010, που έχουν τεθεί από την Κομισιόν.
Απάντηση ήρθε μόνον από τον υφυπουργό Εσωτερικών Π. Χηνοφώτη, που παρουσιάζει στοιχεία από την πλευρά της Τροχαίας. Αναφέρει ότι το πιο δύσκολο κομμάτι, ώς το 145ο χλμ., αστυνομεύεται σε 24ωρη βάση. Περιγράφει τα μέτρα που αποφασίστηκαν πρόσφατα, όπως η συγκρότηση Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων και η συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ενώ επισημαίνει εύστοχα ότι «μία από τις αιτίες που επηρεάζουν τα τροχαία ατυχήματα είναι και η κατάσταση του οδοστρώματος του οδικού δικτύου, καθώς και η σήμανση, οριζόντια και κατακόρυφη». Χαρακτηρίζει, πάντως, θετικά τα αποτελέσματα του στρατηγικού σχεδίου βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που εφαρμόστηκε την περίοδο 2001-2005, αφού συνοδεύτηκε από μείωση των τροχαίων και των παθόντων και εκφράζει τη βεβαιότητα πως με το νέο σχέδιο που αφορά την περίοδο 2006-2010 η χώρα μας θα επιτύχει τον κοινοτικό στόχο για μείωση των συμβάντων κατά 50%, σε σχέση με τους νεκρούς του 2000, που θεωρείται έτος βάσης. «Περιμένουμε μείωση των τροχαίων κατά το τρέχον έτος σε ολόκληρη τη χώρα και φυσικά στην εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών», καταλήγει ο κ. Χηνοφώτης, αλλά τα στοιχεία του πρώτου οκταμήνου από την Τροχαία δείχνουν ότι η χώρα μας δύσκολα θα καλύψει τους στόχους για 1.000 νεκρούς το 2010, που έχουν τεθεί από την Κομισιόν.
Χ.ΤΖ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 26/09/2008
Σχόλιο Bloka.com: Χρησιμοποιήστε τις παρακάμψεις διοδίων για το δρόμο αυτό. Είναι τουλάχιστον κοροϊδία να μας ζητάνε 2,80 Ευρώ διόδια για αυτή την καρμανιόλα.
Διαβάστε τις οδηγίες για να παρακάμψετε τα διόδια του Ζευγολατιού, τα διόδια δηλαδή από Κόρινθο για Πάτρα
Διαβάστε τις οδηγίες για να παρακάμψετε τα διόδια του Ζευγολατιού, τα διόδια δηλαδή από Κόρινθο για Πάτρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου