Τη Κυριακη 25/05/08, τα ξημερώματα στις 5:00, έγινε ένα θανατηφόρο τροχαιο στην Εθνική Οδό (Κηφισός) στη γέφυρα "ΡΟΣΙΝΙΟΛ". Παρακαλώ αν υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας ή αν κάποιος σταμάτησε στο σημείο του ατυχήματος να επικοινωνησει μαζί μου στο chaviara@hotmail.com
η στο τηλ: 211 22 04 986
Ευχαριστώ.
Εκδόθηκε η οικοδομική άδεια για τις εγκαταστάσεις του Ερασιτέχνη
Παναθηναϊκού στον Βοτανικό - Τι θα κατασκευαστεί
-
κείμενο από το ypodomes.com
Πράσινο φως για την εκκίνηση των έργων δόθηκε πλέον και με την έκδοση της
οικοδομικής άδειας στο έργο για τις εγκαταστάσεις...
Πριν από 2 ημέρες
1 σχόλιο:
to ekana post kai sto http://atixima.blogspot.com! mhpws kai brethei kati to opoio kai eyxomai!!
Δημοσίευση σχολίου