Απριλίου 06, 2008

Μπαμπάς / Μαμά με ζώνη. Το παιδί πίσω χωρίς ζώνη!!

Bloker: Κίμων

Έχω παρατηρήσει το εξής φαινόμενο: Στο αυτοκίνητο μπροστά ο Μπαμπάς/Μαμά με ζώνη και πίσω το παιδί χωρίς ζώνη. Πείτε μου σας παρακαλώ τι να του πεις αυτού του ανθρώπου που φροντίζει την δική του ασφάλεια και όχι του παιδιού του; Σήμερα το πρωί δε, είδα τον πατέρα δεμένο μπροστά να κρατάει το κινητό και το παιδί πίσω να αλωνίζει πέρα δώθε, μου ήρθε εκείνη τη στιγμή να του δώσω μία τιμονιά να την ακούσει στερεοφωνικά αλλά λυπήθηκα το παιδάκι που καθόταν πίσω. Νομίζουν ότι επειδή το παιδί κάθεται πίσω δε χρειάζεται ζώνη?

Από κάποιον το άκουσα και αυτό...."θα βρει στα καθίσματα και δε θα πάθει τίποτα". Μου ήρθε να του κόψω τη γλώσσα για να μη λέει μλκίες. Όπως λέει και ένας φίλος "το σύμπαν και η βλακεία είναι απέραντα, για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος"..

Δεν υπάρχουν σχόλια: