Ιανουαρίου 22, 2008

Στον δρόμο για τις πραγματικές αξίες..

Bloker: Axillas5

Την Παρασκευή 18/01/08 και περί ώρας 18:05 στο ύψος της οδού Μανάκη 19 στο Ιλιον το υπ αριθμόν ΥΡΕ-2561 Lancia Y μπλέ χρώματος βρίσκονταν σταθμευμένο στην αριστερή πλευρά της οδού με τα φώτα alarm αναμένα. Σε εκείνο το σημείο το υπ αριθμόν ΖΖΡ-8871 λεωφορείο της ΕΘΕΛ που εκτελούσε το δρομολόγιο γραμμής κορμού Γ-12 (Μαρνη-Ιλιον-Καματερό) ακινητοποιήθηκε απο το παράνομα παρκαρισμένο Lancia.


Βρισκόμενος πίσω απο το λεωφορείο σταμάτησα την λειτουργία του κινητήρα μου και ενοχλημένος απο τα κορναρίσματα των υπολοίπων οδηγών αλλά και του οδηγού του λεωφορείου βγήκα στον δρόμο.
Σαν πρώτη μου κίνηση ήταν να καλέσω απο το κινητό μου την άμμεση δράση για να περιγράψω το περιστατικό και για να διαβιβάσει την κλήση στην τροχαία.
Προέτρεψα τον οδηγό του λεωφορείου να κάνει το ιδιο απο το υπηρησιακό του κινητό καθώς και να ειδοποιήσει τον σταθμάρχη για να καταγράψει το αντιστοιχο γεγονός.
Μου απάντησε οτι ηταν ματαιο γιατι το συγκεκριμενο περιστατικό αφενός συμβαίνει αρκετά συχνά και αφετέρου έχει μικρη διαρκεια μια και ο οδηγός με τα πρώτα κορναρίσματα εμφανίζεται και απομακρίνει το αυτοκίνητο του.
Παρολα αυτά αρχισα να κινούμαι προς τα αυτοκίνητα πίσω απο το λεωφορείο προτρέποντας τους οδηγούς αρχικά να σβήσουν τους κινητήρες τους για να αποφύγουν την άσκοπη κατανάλωση καυσίμου αλλά και την περιτή επιβάρυνση της ήδη μολυσμένης ατμόσφαιρας και στην συνέχεια να καλέσουν την άμμεση δράση.
Τα αποτελέσματα ήταν άκρως αντιπροσωπευτικά υπεύθυνων πολιτών που συμπεριφέρονται με βαση το αποκαλούμενο "κοινό καλό".
Στους δεκα οδηγούς ενας πραγματοποιησε την κλήση, μια οδηγός ήδη μίλαγε με τον "καλό" της στο κινητό και το μποτιλιαρισμα ηταν μιας πρωτης τάξης ευκαιρια για να συνεχίσει την συζητητση της, ενας αλλοδαπός οδηγός μου ειπε "οχι αστυνομια, ντεν έχω χαρτιά" ενω κάποιος άλλος ανεβηκε στο πεζοδρόμιο, το διεσχισε για καποια μετρα και κατεβαινοντας απο αυτό βρεθηκε καθετα στον δικό μου αυτοκινητο. Με απειλητικό τόνο και στερούμενος οποιασδηποτε ενδειξη στοιχειώδους παιδείας απαίτησε να το μετακινησω για να μπορεσει να διασχίσει την οδο Αιαντος με φορά προς το υψος της οδού Εκτορος.
Αρνήθηκα μια και η συγκεκριμένη οδός αποτελεί πεζόδρομο.
Θα περίμενε κανείς οτί θα εισεπρατα την υποστήριξη των υπολοίπων εμπλεκομένων με το περιστατικό, μια και είχαν μαζευτεί αρκετοί στην περιοχή, αλλά και απο πεζούς που ενοχλήθηκαν απο την κίνηση του αυτοκινήτου στο πεζοδρόμιο.
Μάταια.
Η αληθεια ειναι οτι ταραχθηκα και δεν συγκρατησα τα στοιχεια του αυτοκινητου, που στο μεταξυ μπήκε στον πεζοδρομο απο την αλλη πλευρα με κατευθυνση την οδό Φιλοκτήτου.

Μερικοι περαστικοι μου ειπαν οτι το φαινομενο ειναι καθημερινό και οτι δεν πρόκειται να αλλάξει μια και ο κόσμος χρειάζεται το αυτοκινητο του για να προβεί στις αγορες του. Μου επισημαναν οτι εδω ειναι Ελλάδα και οτι ματαια κάλεσα την αστυνομια διότι ποτέ δεν πρόκειται να έρθει. Δεν θελησα να εμπλακώ σε καμια συζήτηση...πεζοδρομίου μια και το επιχείρημα οτι εδω ειναι Ελλάδα ήταν τουλάχιστον προσβλητικό για την νοημοσύνη μου.

Ξανακατευθύνθηκα προς το λεωφορείο όπου και τράβηξα τις δυο φωτογραφίες που επισυνάπτω με το κινητό μου τηλέφωνο.

Αραγε η δημιουργία στρεβλών καταστάσεων αντικοινωνικής συμπεριφοράς ειναι απόροια έλλειψης παιδείας ή καθεστώς συμπεριφοράς και καταξίωσης ατομικών επιδιώξεων αμιγώς καταναλωτικού χαρακτήρα;

Δεν εχω βρει καμία απάντηση στον χρόνο που έχω συμπληρώσει 400000χιλ και δεν πιστεύω οτι θα βρω για οσο θα μπορώ βιολογικά να είμαι στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου ή μεχρι να τεθώ εκτός, απο κάποιον που αντιλαμβάνεται διαφορετικά και ατομικά ολα τα στοιχεία που διέπουν την οδηγική μας οντότητα.

Ομως δεν μπορώ να μείνω άπραγος, φυλακισμένος μεσα σε ενα ακινητοποιημένο αυτοκίνητο, δεμένος πίσω από ένα τιμόνι, προστατευόμενος απο πληθώρα αερόσακων και με το χέρι στην κονσόλα του κλιματιστικού μια και το συγκεκριμένο "μποτιλιάρισμα" θέλει ζέστη, υπομονή και το άλλο χέρι στην κόρνα.

Ε λοιπόν όχι!

Εαν η Αυτοκίνηση ειναι επινόηση των διεγαρσιών του ανθρωπινου μυαλού στον αγώνα για συνεχή κίνηση, συνεχή εξερεύνηση αλλά και αυτοπεριορισμού στο σεβασμό των ανθρώπων που την εισηγαγαν στην ζωή μας, πρωτίστως σαν Ιδέα τότε δεν εχω παρα να οδηγήσω αντίθετα στον μονόδρομο...

...της νοοτροπιας καποιον ιδιοκτητων καταστηματων που δεν διαμαρτυρονται αρνούμενοι να δεχτουν οτι συμπεριφορες σαν και αυτη του οδηγού του Lancia αποτελούν τροχοπεδη στις πωλήσεις τους και στον χαρακτηρισμό του εμπορικου κεντρου του δημου Ιλίου σαν ζούγκλα. Σε κανα δυο απο αυτούς τους γνωστοποιησα την προθεση μου να συνεχίσω να αγοράζω με ηλεκτρονικο τρόπο κερδίζοντας σε χρόνο και ίσως και σε χρήμα

...της δοιηκητικής οργανωσης της τροχαιας που οι Δημοι Αγ. Αναργυρων-Φιλαδελφείας-Πετρούπολης-Καματερού-Ιλίου υπάγονται στην τροχαία Ν.Ιωνίας. Τα αποτελεσματα στους χρονους αποκρισης στα αιτηματα των πολιτών τα γνωρίζουμε όλοι

.....της απαξιωσης. Γιατί άραγε δεν ξεκινάμε να διεκδικούμε;

....του ατομισμού. Μια δημοκρατική κοινωνία βασίζεται-μεταξυ άλλων-στην συλλογικότητα. Προφανώς οχι στην Ελλάδα

...της μη πάλης. Η ανάληψη δράσης μέσα από το πληκτρολογιο μπορει να φερει καποια αποτελέσματα μέσα απο δημοκρατικές διαδικασίες ή στην συγκεκριμενη περίπτωση το μανιφέστο των streetpanthers είναι πιο άμμεσο και αποτελεσματικό;

Αραγε σε πόσους απο τους παραλήπτες αυτου το email φαινονται τουλάχιστον γραφικά όλα όσα γράφω;
Το οτι βρεθηκα στον συγκεκριμενο δρόμο την συγκεκριμενη ώρα με προορισμό την μεταβαση της εγκυου γυναίκας μου σε εκτακτη συναντηση με τον γυναικολογο της, για λογους που δεν αφορουν τον αναγνώστη, είναι απλά μια ασήμαντη παράμετρος στον παραλογισμό που βιώνω σε αυτή την χώρα είτε σαν οδηγός είτε σαν πολίτης.
Δεν θα αποκαλύψω την ωρα που έμεινα πλησίον του νουμερου 19 στην οδο Μανάκη.

Προλαβα όμως να χειροκτροτήσω την οδηγό του Lancia που ξεπρόβαλε ξαφνικά φορτωμενη τσάντες και συνοδευσε ενα μικρο παιδι μεσα στο αυτοκινητο. Ισοροπούσε αψογα μεσα απο τα ψηλοκακουνα παπούτσια της, τα οποία και δεν αλλαξε για να οδηγήσει, δεν φορεσε ζώνη, δεν εβαλε το παιδι σε παιδικο καθισμα και θεώρησα υποχρωση μου να ζητήσω ΣΥΓΝΩΜΗ για την κούραση που προκάλεσα σε όποιον διάβασε το συγκεκριμενο email.

Η τιμωρία μου ηταν η επιγραφή στο πίσω τζάμι του Lancia. "Στον δρόμο για τις πραγματικές αξίες δεν θα βρείς κίνηση".

Καιρός να αλλάξουμε δρόμο...

Παραθέτω μερικά link

1. Χάρτης συμβάντος
http://www.forthnet.gr/templates/driveme.aspx?c=10008226&initialCenterX=474145.805&initialCenterY=4209282.73&initialZoomLevel=2

2. Ερωτηματολόγιο ΕΘΕΛ με πεδίο για παρατηρήσεις / σχόλια
http://www.ethel.gr/q2.htm

3.Η διαδρομή της γραμμης κορμού και οι διασυνδέσεις με αλλα συγκοινωνιακά μέσα
http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=+%C312&rvariant_id=1&medium=

04. Οι πάνθηρες των δρόμων
http://www.streetpanthers.gr/

5.Αρθρο των New York Times
http://www.nytimes.com/2007/11/09/world/europe/09athens.html?_r=2&oref=slogin&oref=slogin

6.Δελτίο ειδήσεων ΣΚΑΙ: Παρκαρισμένο όχημα στην μεση του δρόμου (Το ρεπορτάζ αρχίζει στο 22 λεπτό και 33'')
http://www.skai.gr/master_avod.php?id=50359&ad=0&cid=0&bc=1012&lsc=1

7.Επίκαιρο θέμα και φωτογραφίες απο το Forum της ιστοσελίδας bloka. (7000 ενεργά μέλη)http://bloka.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5248

8. Βlog των Κάφρων Ελλήνων Οδηγών
http://eimaste-kafroi.blogspot.com/

9. Blog του Δημάρχου Ιλίου κ. Ν. Ζενέτου
http://www.zenetos.blogspot.com/

Ιανουαρίου 18, 2008

Αποσαφήνιση νομιμότητας Bluetooth


Bloker: Panag-dimi


Μετά την εφαρμογή του νέου ΚΟΚ... υπήρχε μια σύγχυση στους πολίτες οδηγούς για το αν ειναι νόμιμη η χρήση του BLUETOOTH που αποτελειται απο τον πομπό-μικρόφωνο σε κλιπ για το πέτο ... και το ακουστικό ξεχωριστά που συνδέεται με καλωδιο 30 περιπου εκατοστών. Δυστυχως απότι είχα ακουσει η σύγχηση αυτή υπήρχε και στους τροχονομους. Το γεγονός αυτό σύν του ότι ημουνα και κατοχος ενός τετοιου αμφισβητουμενης νομιμότητας BLUETOOTH με αναγκασε και έστειλα μια επιστολή στο Υπουργείο ζητώντας επίσημη διευκρίνηση για το εν λόγω αξεσουαρ. Μετα απο 7 μήνες... το Υπουργείο απαντησε μεσω της αρμοδιας Επιτροπής οτι το ενα λόγω BLUETOOTH ειναι ΚΑΘΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟ.

Κάντε κλικ, δείτε και εκτυπώστε την απάντηση του Υπουργείου για τα Bluetooth


Καλο ειναι οι χρηστες ενος τετοιου BLUETOOTH να εχουν μεσα στο αυ/το τους μια εκτυπωση της παρακατω απάντησης του Υπουργείου σε περιπτωση που πεσουν σε ΑΠΙΣΤΟ ΘΩΜΑ τροχονόμο.

Ιανουαρίου 14, 2008

Ορθοπαιδικές κακώσεις των παιδιών στα τροχαία ατυχήματα Ν.Γ.Ν.Θ. 'Γ. Γεννηματάς 1997-2006


Από το http://eimaste-kafroi.blogspot.com



Περίληψη ιατρικής εργασίας που εκπόνησε ο φίλτατος Mad Τρελλογιατρός (et col)- το σχόλιο που ακολουθεί είναι δικό του:

Το κείμενο είναι επιστημονικίστικο, απλά πρόσεξε πως η παράσυρση έχει τεράστιο ποσοστό, στο οποίο καμιά άλλη χώρα δε μας πιάνει. Αυτό δείχνει και την οδηγική μας συμπεριφορά. Αυτό δείχνει και την κυκλοφοριακή αγωγή που έχουν τα παιδιά μας.


ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΕΣ ΚΑΚΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ (περίληψη - abstract)

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετηθούν οι κακώσεις από τροχαία ατυχήματα στα παιδιά, να αξιολογηθεί η βαρύτητά τους και η συνεισφορά του ορθοπαιδικού σ' αυτά, αλλά και να αποκαλυφθούν χρήσιμοι για την κλινική πράξη συσχετισμοί.

Υλικό: Έγινε αποδελτίωση 716 καταγεγραμμένων ασθενών από το αρχείο των Επειγόντων Εξωτερικών Ιατρείων του Ν.Γ.Ν.Θ. 'Γεώργιος Γεννηματάς' που αφορούσαν στην περίοδο 1997-2006. Οι ηλικίες των ασθενών κυμαίνονταν από 11 μηνών-14 ετών. Αποτελέσματα: Από τους 716 τραυματίες οι 146 (20,4%) ήταν προσχολικής ηλικίας (1-5 ετών) και οι 570 (79,6%) σχολικής ηλικίας (6-14 ετών). Τα παιδιά εμπλέκονταν στα τροχαία ατυχήματα περισσότερο ως συνεπιβάτες σε τροχοφόρα (45,5%), παρά ως παρασυρόμενοι πεζοί (36,7%) ή ως οδηγοί δικύκλου (17,8%) -είτε αυτό ήταν ποδήλατο, είτε μοτοποδήλατο συνήθως σε μεγαλύτερες ηλικίες.
Μάλιστα, το ποσοστό εμπλοκής δικύκλου στα ατυχήματα αυτά, ενώ την περίοδο 1997-2004 ήταν 13,8% στο σύνολο των ατυχημάτων, τη διετία 2005-2006 ανέβηκε στο 30,7%. Ακτινολογικά ευρήματα ήταν παρόντα μόλις στο 42,3% των παιδιών, γεγονός που επιβεβαιώνει την υπερδιάγνωση των καταγμάτων στις μικρές αυτές ηλικίες. Μάλιστα, από το σύνολο των ασθενών, το 33,9% έφερε ένα μόνο κάταγμα, ενώ ποσοστό 8,4% έφερε περισσότερες της μιας κακώσεις (πολυτραυματίες). Τα ακτινολογικά ευρήματα αφορούσαν, με σειρά συχνότητας, σε: 1) κατάγματα των κάτω άκρων (54%), 2) κατάγματα των άνω άκρων (23,7%), 3) κακώσεις του αυχένα και κρανίου (10,5%) και 4) άλλα κατάγματα -όπως κλείδας, πλευρών, λεκάνης- (11,8%). Από τα κατάγματα των κάτω άκρων ξεχωρίζουν αυτά της κνήμης-περόνης, από τα κατάγματα των άνω άκρων αυτά του κάτω τριτημορίου της κερκίδας, ενώ από τις άλλες κατηγορίες υπερείχαν τα κατάγματα της κλείδας. Αξίζει να αναφερθεί ότι από τα 716 τροχαία, 69 παιδιά (9,6%) χρειάστηκαν περαιτέρω νοσηλεία και εισήχθησαν στην Ορθοπαιδική Κλινική (για να πραγματοποιηθεί νάρκωση και κλειστή ανάταξη ή εγχείρηση), ενώ σε 95 επιπλέον (13,3%) κρίθηκε απαραίτητη η παραπομπή τους στην Παιδοχειρουργική Κλινική του Νοσοκομείου, λόγω συνύπαρξης Κ.Ε.Κ.

Συμπεράσματα: Με ερέθισμα το γεγονός ότι τα ατυχήματα γενικώς αποτελούν την πρώτη αιτία προσέλευσης των παιδιών στα νοσοκομεία στην Ελλάδα, η έρευνα αυτή περιγράφει πλήρως τη σχέση του ορθοπαιδικού ειδικά με τα τροχαία ατυχήματα. Η συσχέτιση της βαρύτητας των κακώσεων με τη βαρύτητα του τροχαίου είναι σαφής, γι' αυτό και η πρόληψη, αλλά και η διαμόρφωση ειδικών μονάδων παροχής πρωτοβάθμιας περίθαλψης σε ορθοπαιδικά προβλήματα, απότοκα τροχαίων ατυχημάτων, θα μπορούσαν να βελτιώσουν την παρούσα εικόνα.

Ιανουαρίου 03, 2008

Άμεση Δράση Φλώρινας - Απαράδεκτη συμπεριφορά


Bloker: chris31768


Στις 17-12-07 ερχόμουν από Αμύνταιο για Πτολεμαΐδα από την παλαιά εθνική οδό. Λίγο πριν την πύλη του εργοστασίου της ΔΕΗ βλέπω ένα τουμπαρισμένο αυτοκίνητο μέσα στο χαντάκι στα δεξιά του δρόμου και τρεις ανθρώπους να κοιτάν. Σταματάω για να βοηθήσω, οι δύο μου λεν ότι αυτοί ήταν οι επιβαίνοντες στο τουμπαρισμένο αυτοκίνητο.
Με την πρώτη ματιά δεν ήταν χτυπημένοι, αλλά ήταν παγωμένοι και βρεγμένοι μια που είχε πολύ χαμηλή θερμοκρασία (-5oC) και χαντάκι που έπεσε το αυτοκίνητο είχε νερό.
Καλώ ασθενοφόρο και προσπαθώ να καλέσω και το αστυνομικό τμήμα Πτολεμαΐδας στον αριθμό 2463022100 που θυμόμουν. Για άγνωστους λόγους μου έλεγε είτε ότι ο αριθμός δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή είτε ότι δεν λειτουργεί για τεχνικούς λόγους. Στη συνέχεια καλώ τον αριθμό 100, βγαίνει το αστυνομικό τμήμα Φλώρινας, τους αναφέρω το γεγονός, μου απαντά ότι αρμόδιο είναι το αστυνομικό τμήμα Πτολεμαΐδας. Εξηγώ στον αστυνομικό ότι αδυνατώ να επικοινωνήσω με το αστυνομικό τμήμα Πτολεμαΐδας και η απάντηση είναι: "Τι θέλετε να κάνω και εγώ το 2463022100 θα καλέσω", τον ρωτάω πως είναι δυνατόν αυτός να μην μπορεί να επικοινωνήσει όχι με το αστυνομικό τμήμα Πτολεμαΐδας αλλά με οποιοδήποτε τμήμα στην Ελλάδα;
Αναφέρω τα δικά μου στοιχεία και ζητώ να μάθω τα δικά του, η απάντηση: Να κάνω αίτηση στην υπηρεσία.
Θεωρώ την συμπεριφορά του απαράδεκτη και μη επαγγελματική, τέλος συμπληρώνω ότι η ώρα του τηλεφωνήματος ήταν μεταξύ δέκα παρά δέκα και δέκα και τέταρτο.