Bloker: Δημήτρης Παπαγιαννίδης
ΚΟΚ ήταν και πέρασε…
Δεν σταματά να με εντυπωσιάζει με πόση συνέπεια και οργάνωση μας αποδεικνύει κάθε φορά το Ελληνικό Κράτος ότι είναι ασυνεπές και ανοργάνωτο… Ο λόγος για τον νέο ΚΟΚ και τον τρόπο εφαρμογής του. Πλύση εγκεφάλου από την τηλεόραση, πρόστιμα-φωτιά, ταξίαρχοι και υπουργοί στα κανάλια και στους δρόμους. Τις πρώτες μέρες εφαρμογής, μπλόκα κάθε 2-3 φανάρια, Ζ-ητάδες και περιπολικά παντού, τροχονόμοι με το μπλοκάκι στο χέρι να μοιράζουν αυτόγραφα δίχως οίκτο. Και ένα μικρό θαύμα ξαφνικά έγινε στους δρόμους. Οι παρανομίες μειώθηκαν αισθητά, οι λεωφορειο-λωρίδες άδειασαν, είδαμε κράνη ακόμα και στους συνοδηγούς μοτοσικλετών. Και σκέφτηκα "κοίτα να δεις που αυτός ο λαός, ο ενθουσιώδης, ο απείθαρχος, ο 'δε βαριέσαι', μαζεύτηκε λίγο, έστω και με την απειλή του χαμένου μισθού πάνω από το κεφάλι του…Κοίτα που αυτή την φορά κάτι θα γίνει…".
Δυστυχώς όλα τελείωσαν σε 3 μέρες. Η τροχαία γύρισε στις υπόλοιπες "ανειλημενες" υποχρεώσεις της, τα μπλόκα εξαφανίστηκαν, οι λεωφορειο-λωρίδες γέμισαν πάλι εξυπνάκηδες με το φλας αναμμένο, τα κινητά έγιναν πάλι σκουλαρίκια, τα κράνη άρχισαν να βγαίνουν. Και μας έμειναν τα παχιά λόγια, τα μεγάλα πρόστιμα και η πίκρα, ότι το κράτος και οι μηχανισμοί του μπορούν αλλά δεν θέλουν, ή θέλουν αλλά δεν μπορούν…
Μας είπε ο υπουργός ότι τα πρόστιμα είναι μεγάλα, αλλά όποιος είναι νόμιμος δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Όπως κατέληξαν όμως τα πράγματα, το μόνο που άλλαξε ήταν το πόσα χρήματα μπαίνουν στα ταμεία, ενώ πρωτίστως έπρεπε να αλλάξει η συμπεριφορά της τροχαίας. Δεν γίνεται πρόληψη αν μια στο τόσο γράψεις κάποιον με κόκκινο, όταν (αραιά και πού) μου κρύβεσαι στην λεωφορειο-λωρίδα γιατί ο διοικητής είπε "βγείτε και φέρτε μου 100 παραβιάσεις και 100 κράνη". Ούτε όταν με θεωρείς παραβάτη με 70 χμ/ωρα στους επαρχιακούς με το όριο-παγίδα των 50, ή κινούμενος στην αραιή κίνηση της εθνικής άνετα και ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ με 140-150. Πρόληψη κάνεις όταν αναγκάζεις με την συνεχή σου παρουσία να φορέσει κάποιος το κράνος, να μην περάσει το κόκκινο με 80 μέσα στην πόλη και εμβολίσει αυτοκίνητο-μηχανή-πεζό, να μην κινείται με σφήνες με 180+ ανάμεσα στους άλλους με τα 150. Και φυσικά, όταν αστυνομεύεις αδιάλειπτα και αυστηρά το θέμα "αλκοόλ" Ό,τι ακριβώς έκανε η τροχαία για 3 μόνο μέρες. Δυστυχώς, αγαπητέ μου υπουργέ, όσο καλή διάθεση και να υπάρχει, αν δεν αλλάξει η νοοτροπία των ανώτερων δημοσίων υπαλλήλων που διοικούν την τροχαία αλλά και η παιδεία μας ως οδηγοί-αναβάτες-πεζοί με συνεχή πλύση εγκεφάλου, τα πρόστιμα από μόνα τους δεν φτάνουν. Χρειάζεται και βούληση για να εφαρμοστούν. Χρειάζονται και κόσμο για να τα εφαρμόσουν.
Πάντως την επόμενη φορά που θα κάνετε "upgrade" στον ΚΟΚ για να μας παίρνετε το διπλό μισθό, ίσως να καταφέρετε να διπλασιάσετε και τον χρόνο της πιεστικής εφαρμογής του. Δηλαδή ίσως να καταφέρετε να βγάλετε μία εβδομάδα…
Διπλή Ανάπλαση: υπεγράφη η σύμβαση για το μεγάλο πάρκο στο Βοτανικό - Σε
τροχιά υλοποίησης και τα 3 έργα
-
κείμενο από το ypodomes.com
Ακόμα ένα μεγάλο βήμα έγινε για την Διπλή Ανάπλαση Βοτανικού-Αλεξάνδρας
καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, την Παρασκευή 13 Δεκεμ...
Πριν από 2 ημέρες
1 σχόλιο:
Καλημέρα- θα ήθελα να το αναδημοσιεύσω αυτό στους Κάφελλους μιά από τις επόμενες μέρες.
Σ:-)
Δημοσίευση σχολίου